Reiser

Dro til Tromsø med ABIP gjengen!

Annonse

Clarion Hotel The Edge

På torsdag etter jobben dro jeg rett hjem fra jobben og startet å pakke. Jeg skulle nemlig til Tromsø på fredags morning.

Jeg la meg tidlig… NOT!!!

Tror du jeg fikk sove?

Ikke i det hele tatt, jo – ok sov litt da. Men sto opp klokken 04:30 for å gjøre siste innspurt før jeg tok flytoget klokken 05:55 til Gardermoen. Der møtte jeg Jeanette som har bloggen Rakablakk den finner du her.

Det var flere fra kurset på flyplassen inkludert Anne Brith Davidsen som skulle ta samme fly til Tromsø.

Da vi landet møtte vi Tromsø med snø(veldig lite, men nok) og sol! En liten smak av vinteren var en hyggelig start på denne turen. Etter en kort tur med buss kom vi på hotellet ca. klokken 11:00 og siden det ikke er innsjekking før klokken 12:00 og rommet ikke var helt klart så gikk jeg og Tone som har bloggen frubucle.no ~ for å utforske og shoppe litt.

Etter en hyggelig handletur og en god frokost(lunsj) gikk vi tilbake til hotellet. Rommet var klart og jeg var så heldig at jeg fikk top floor – altså 12 etg. på Clarion Hotel The Edge. Den fantastiske utsikten og det flotte rommet, ikke minst var det Rituals på badet ~ YAY!!!

Jeg slappet av og koset meg en liten stund på hotellrommet og brukte litt tid på og fikse meg litt opp veldig veldig sakte…

Klokken ble plutselig 18:30 og jeg skulle få møte 30 kvinner fra kurset ABIP. Vi satte oss inn på et konferanserom der Anne Brith og Linn Aune hadde et lite foredrag etterfulgt av den beste oppgaven/teambuildingen jeg noen gang har vært med på!

Etter det ble det mat på hotellet og rett i seng klokken 23:30 på meg.

Dette ble en utrolig god start på denne helgeturen og jeg hadde allerede kommet i god kontakt med noen.

More to come!

Følg meg gjerne på Instagram randitbakke og hotellets Instagram Clariontheedge

Klem

Mitt navn er Randi Therese Bakke og jeg er en 80-modell. Jeg har tre barn og denne bloggen handler om familielivet med tips, triks, mat, hobby og den vanlige hverdagen. Jeg er også forfatter og har gitt ut en julebarnebok og jobber med nye prosjekter.